Rower Specialized Crux

ZASTOSOWANIE: Wyścigi przełajowe 

Zawodnicy żywiący się adrenaliną płynąca z wyścigów przełajowych lub poszukujący wytrzymałego roweru na zimowe treningi są idealnymi użytkownikami modelu CruX. Docenią oni jego prędkość, wytrzymałość i szybkie prowadzenie - idealne cechy na przełajowe trasy.
Na sezon 2012 będzie dostępny model z hamulcami tarczowymi.
 
KORZYŚCI DLA KOLARZA
- Wyjątkowe połączenie niskiej masy i sztywności oraz doskonałego przekazywania mocy. 
- Wyjątkowa wytrzymałość dzięki nowej budowie ramy
- Szybkie prowadzenie dzięki wyścigowej geometrii
- Lepsza zmiana biegów w trudnych warunkach dzięki prowadzeniu linek wewnątrz ramy
- Lepsze działanie hamulców zapewnia jednoczęściowy, kuty wieszak hamulca.
 
DLACZEGO JEST TAKI WSPANIAŁY
 
Rama
Wysokiej klasy rama E5 Alloy lub carbon z agresywnie ukształtowanymi rurami, zaprojektowana specjalnie do startów w przełajach.
Zauważalnie lepsza budowa ramy zapewnia większą wytrzymałość i lepsze wyniki.
Każda rura została zaprojektowana tak, aby osiągnać najlepszą równowagę pomiędzy masą i sztywnością, co pomaga w osiąganiu lepszych wyników. Górna rura ułatwia noszenie roweru a usunięcie otworów do montażu bagażnika i przelotek do linek hamulców pomogło w pozbyciu się zbędnego ciężaru.
Główka ramy/rura sterowa o zmiennej średnicy
Główka ramy/rura sterowa zmienia swoją średnicę z 1-1/8” przy górnym łożysku do 1.5” przy koronie widelca.
Rozwiązanie to zwiększa sztywność i zapewnia większą precyzję kierowania.
Połączenie większej średnicy dolnego łożyska (1.5”) z umieszczeniem go nieco wyżej tworzy sztywniejsze i bardziej wytrzymałe połączenie.
 
Geometria dostosowana do ścigania
Geometria zaprojektowana specjalnie do wyścigów przełajowych.
Sprawia, że rower jest zwinniejszy i szybszy w prowadzeniu – dokładnie tego potrzebują zawodnicy ścigający się na krętych, trudnych technicznie przełajowych trasach.
Rower posiada krótsze dolne rurki tylnego widelca i niższą główkę ramy, przez co rower jest sztywniejszy i bardziej reaktywny.
 
Tarmac wśród rowerów przełajowych
Rozpoczynając prace nad nowym rowerem przełajowym CruX, skupiliśmy się na zmianach geometrii znanej z modelu Tricross (naszej poprzedniej przełajówki) – chcieliśmy aby była bardziej agresywna. Krótsze dolne rurki tylnego widelca i niższa główka ramy o zmiennej średnicy sprawiają, że rower szybciej reaguje na ruchy kierownicą, jest bardziej reaktywny i zwinny, idealny do jazdy na krętych, przełajowych trasach i walki na łokcie.
 
 

 

Wyszukiwarka

Facebook

Kontakt

Warszawa - Al. KEN 49
+48 22 4058045
www.airbike.pl - KEN