Nowy Tarmac już jest!

Nowy Tarmac jest najlżejszym rowerem jaki kiedykolwiek stworzyliśmy, jednak to co sprawia, że jest tak wyjątkowy, to jego całkowita kompletność jako roweru wyścigowego. Doskonałe prowadzenie, bez względu na rozmiar, wraz z korzyściami płynącymi z aerodynamiki miażdżą konkurencję. To prawidziwy rower wyścigowy, który przeniesię Twoją jazdę na zupełnie nowy poziom.

Na pierwszym miejscu kolarz, na drugim płeć.

Dzięki naszej współpracy z Retülem, mamy dostęp do danych z fittingu ponad 40,000 osób co pozwoliło nam zmienić nasze podjeście do geometrii ramy.

Przyszłość projektowania ram opiera się na analizie danych z bike fittingu - nie na różnicach między płciami, lecz po prostu na doświadczeniu. Przeglądając dane ścigających się kolarzy szosowych, dostrzegliśmy, że nie ma statystycznej różnicy w ustawieniu stack i reach kierownicy pomiędzy kobietami i mężczyznami. Jednak ważne jest odpowiednie dopasowanie szerokości kierownicy, długości ramienia korby oraz rodzaju siodełka, co sprawiło, że postanowiliśmy stworzyć osobne modele dla kobiet i mężczyzn, które oparte są o taką samą geometrię ramy.
IMG_2115
Rider-First Engineered™

Rider-First Engineered™ zapewnia jednakową przyjemność z jazdy dla każdego kolarza, bez względu na rozmiar ramy, dzięki czemu każdy może cieszyć się z poczucia doskonałości, które przyświecało nam podczas projektowania Tarmaca. Jednak Nowy Tarmac to więcej niż poprawiona sterowność - we współpracy z McLaren Applied Technologies, przeprowadziliśmy symulację, która doprowadziła do powstania widelców w trzech różnych rozmiarach. Każdy z modeli widelca łączy się z ramą 4 cm niżej niż w poprzednim modelu, a ułożenie włókien karbonu zostało dopracowane z największą precyzją. Dzięki wykorzystaniu tych technologii, każdy Tarmac, bez względu na rozmiar pozwala cieszyć się taką samą sztywnością, aerodynamiką oraz szybkością.
IMG_2116
Waga

Rama która waży zaledwie 733g i całkowita waga roweru wynosząca 6,20 kg (wersja Ultralight, rozmiar 56) mówi sama za siebie. Tak jak wspomnieliśmy wyżej, ultralekkość Tramaca osiągnęlismy dzięki optymalizacji procesu produkcji, co nie wpłynęło negatywnie na jego sterowność czy aerodynamikę.
IMG_2117
Zaprojektowany w Win Tunnelu

Wiemy, że aerodynamika jest najważniejszą rzeczą, którą możemy zrobić abyś jeździł szybciej, jednak nie chcieliśmy dodawać ani grama wagi lub rezygnować ze sztywności naszego Tarmaca. Odkryliśmy, że aerodynamikę można poprawić w trzech kluczowych obszarach - widelcu, który otrzymał zupełnie nowy kształt, sztycy, która w posiada przekrój przypominający literę D oraz opuszczonych górnych tylnych widełkach. Wynik? Rower który jest szybszy o około 46 sekund na 40 kilometrach w porównaniu z rowerami konkurencji z tej samej klasy wagowej.
IMG_2118

 

Wyszukiwarka

Facebook

Kontakt

Warszawa - Al. KEN 49
+48 22 4058045
www.airbike.pl - KEN