Nowy Diverge - Nowy Paradygmat

Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się droga, ale żeby tam dotrzeć potrzebujesz roweru, który Cię tam zawiezie - jednego roweru, który z taką samą sprawnością jak na asfalcie pokona szutrowe ścieżki i leśne singletracki. Niektórzy próbowali już dostosować crossówki do jezdni, a inni myśleli, że grubsze opony w rowerze szosowym załatwią sprawę. My nie widzimy sensu takich kompromisów i stworzyliśmy rower, który łączy te dwa światy jak żaden inny. Nowy Diverge.
IMG_2125
Diverge jest teraz bardziej wszechstronny, niż kiedykolwiek wcześniej, pozwalając na montaż opon 700x42mm lub 650bx47mm, z ramą mogącą ważyć poniżej 900g (S-Works), oraz amortyzatorem Future Shock znanym z modelu Roubaix, który wygładzi wszelkie nierówności podłoża. Odeszliśmy również od tradycyjnej geometrii crossowej, stosując nowe rozwiązanie Open Road Geometry.

Future Shock
Tworząc Future Shock dla Diverge'a celowaliśmy nie tylko w pochłanianie wibracji, ale też w poprawienie sterowności roweru w terenie. System zastosowany w Diverge różni się od Roubaix tym, że użyliśmy progresywnej sprężyny, dzięki której przód roweru zachowuje sztywność tak ważną w ostrych zakrętach. Otrzymaliśmy rower zaskakująco dobrze radzący sobie z podsterownością i bardzo przewidywalny w ciasnych sytuacjach.
IMG_2123
Geometria
Wyobraźcie sobie nowoczesną geometrię roweru trailowego przetłumaczoną na rower szosowy - z takim podejściem stworzyliśmy nowego Diverge. Support obniżony został o ponad pół centymetra, sktróciliśmy tylny trójkąt, a kąt nachylenia główki ramy został zwiększony. Dzięki tym zmianom otrzymujemy rower, który tak samo dobrze radzi sobie na szosie, jak i w terenie.

Wszechstronność
Diverge zabierze Cię wszędzie, gdzie zapragniesz, a do tego pozwoli Ci wziąć ze sobą mnóstwo sprzętu dzięki idealnie pasującym torbom i akcesoriom, stając się tym samym idealnym rowerem do bikepackingu. 
IMG_2126

Wyszukiwarka

Facebook

Kontakt

Warszawa - Al. KEN 49
+48 22 4058045
www.airbike.pl - KEN